همشهری آنلاین: تیم والیبال پیکان در سومین و آخرین دیدار خود در دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا، برابر سیگنال فیلیپین قرار گرفت و این تیم را نیز سه بر صفر از پیش رو برداشت.

Peykan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال پیکان در سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف نماینده فیلیپین رفت و همانند دو مسابقه قبلی خود برابر القادسیه کویت و ارتش کره جنوبی سه بر صفر به پیروزی رسید.

تيم پيكان در اين ديدار با تركيب اميرحسيني، رضا صفايي، حمزه زريني، مجتبي قلي‌زاد، سعيد مصطفي‌وند، مسعود غلامي و علي حسين وارد ميدان شد و در ست سوم امير حسيني و حمزه زريني جاي خود را به فرهاد سال‌افزون و عليرضا نصراصفهاني دادند.

رضا صفایی با کسب 26 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. پوریا فیاضی و مصطفی شریفات در دو مسابقه قبلی پیکان برابر القادسیه کویت و ارتش کره جنوبی به ترتیب با 20 و 23 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دیدارهای تیم پیکان برابر حریفان بودند.

شاگردان اكبري در دور دوم با بايك موتور چين و پالودار قزاقستان و ارتش كره هم‌گروه هستند كه با توجه به پيروزي برابر نماینده كره جنوبی در دور مقدماتي ، فقط با نماینده کشورهای چين و قزاقستان ديدار خواهند كرد.

کد خبر 304060

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha